Pernion1930.fi

Toteutimme Periön 1930:lle brändi-ilmeen, logon ja pakkaussuunnittelun sekä WordPress-verkkosivuston. Kokonaisuus yhdistää perinteikkyyden ja modernin otteen, ja verkkosivusto tuo brändin tarinan selkeästi esiin.

Verkkosivut

WordPress
Brändisuunnittelu
Logosuunnittelu
Ilmesuunnittelu

Vieraile sivustolla kuntatekniikka.fi

Toteutimme Perniön 1930:lle kokonaisvaltaisen brändiuudistuksen, johon sisältyivät uusi logo, visuaalinen ilme, pakkaussuunnittelu sekä WordPress-verkkosivusto. Brändityön taustalla on yrityksen lähes satavuotinen historia: vuonna 1930 perustettu makkaratehdas on yksi Suomen vanhimmista alallaan, ja sen tunnetuimpia tuotteita ovat luonnonkuoriin valmistetut nakit, maksamakkarat ja erikoismakkarat, kuten Yönakki ja Perunamakkara.

Uudessa ilmeessä yhdistyvät perinteikkyys ja ajattomuus – tavoitteena oli rakentaa visuaalinen kokonaisuus, joka kunnioittaa perinteitä mutta näyttää samalla tuoreelta ja houkuttelevalta nykykuluttajalle. Myös pakkaussuunnittelu sai uuden ilmeen, joka viestii laadusta ja tuo tuotteet selkeästi esiin myymäläympäristössä.

Verkkosivustosta tehtiin selkeä ja tarinallinen kokonaisuus, jossa yrityksen laadukkaat tuotteet ja yli 90 vuoden perintö tulevat näkyvästi esiin. Sivustolla esitellään sekä makkaramestarien valmistusperinteitä että brändin ajankohtaisia tuotteita.

AD, Web/WordPress-suunnittelija

Sampsa Sipilä

044 988 3136
sampsa@kajahdus.fi

Olen Sampsa, Kajahduksen luova suunnittelija ja Web-suunnittelija. Minulla on 10 vuoden kokemus mainonnan suunnittelusta eri medioihin. Rakastan peruselementtien laittamista kuntoon, joten graafinen suunnittelu, visuaaliset ilmeet ja verkkosivustosuunnittelu ovat lähellä sydäntäni.

Minulla on vahva kokemus lukuisien eri toimialojen edustajien, yrittäjien ja yritysten kanssa, mikä auttaa minua ymmärtämään, miten palvella kattavasti ja laadukkaasti eri markkinointitarpeissa niin digi- kuin printtimaailmassakin.

En pelkää luovia ratkaisuja, mutta silti pidän kiinni siitä, että kaiken tulee olla loogista ja järkeenkäypää sekä tunteita herättävää. Minulla on myös 30 vuoden kokemus katutaiteesta, mikä antaa minulle hyvän käsityksen ruohonjuuritason vaikuttamisesta.

sampsa@kajahdus.fi
044 988 3136

CEO, AD, Web-suunnittelija

Roy Gonzalez

044 973 0883
roy@kajahdus.fi

Olen Roy Gonzalez, Kajahduksen omistaja ja toimitusjohtaja, sekä intohimoinen AD, graafinen suunnittelija ja web-suunnittelija. Minulla on yli 20 vuoden vankka kokemus mainonnan suunnittelusta ja olen omistautunut sille, että luon asiakkaileni entistä parempia brändejä, verkkosivustoja, UI- & UX-suunnittelua sekä pakkaussuunnittelua.

Minulla on syvä ymmärrys mainonnan suunnittelusta ja graafisesta suunnittelusta, ja olen tehnyt yhteistyötä lukuisien eri yritysten kanssa vuosien varrella, luoden heille vaikuttavia kampanjoita ja brändi-identiteettejä.

Minulle on tärkeää pitkäaikaisten asiakassuhteiden rakentaminen, ja teen aina kaikkeni auttaakseni asiakkaitani liiketoimintansa kehittämisessä saavuttaaksemme yhdessä parhaan mahdollisen tuloksen. Olen vankka ammattilainen alallani ja tuon mukanani laajan osaamisen mainonnan suunnittelusta.

044 973 0883
roy@kajahdus.fi

Web-suunnittelija, WordPress-suunnittelija

Perttu Lempinen

040 663 7262
perttu@kajahdus.fi

Hei! Olen Perttu, Kajahduksen WordPress-sunnittelija. Aloitin Kajahduksessa vuonna 2020 erikoistuen WordPress-alustaan ja olenkin vankka ammattilainen verkkosivujen suunnittelussa ja toteutuksessa.

Olen monipuolinen web-suunnittelija, ja taitotasoni ulottuu projektin alkuvaiheen ilmesuunnittelusta aina verkkosivujen viimeistelyyn asti. Kykenen muuntamaan suunnitteluideat toimiviksi ja käyttäjäystävällisiksi verkkosivuratkaisuiksi.

Minut tunnetaan siitä, että ymmärrän projektin kokonaisuuden ja pystyn tuomaan sen esiin visuaalisesti houkuttelevalla tavalla.

040 663 7262
perttu@kajahdus.fi