FysioTori

Toteutimme talvella 2020-2021 naprapaatti Niko Muurisen luotsaamalle FysioTorille verkkokaupan. FysioTori myy uusia ja käytettyjä hyvinvointalan tuotteita.

Logosuunnittelu
Ilmesuunnittelu

Verkkosivut
Verkkokauppa

Wordpress
Woocommerce

Vieraile sivustolla fysiotori.fi

FysioTorin lähtöajatus oli luoda monimyyjäverkkokauppa käytetyille hyvinvointialan tuotteille, kuten hierontapöydille, joille on kova menekki alalla. Haluttiin myös antaa mahdollisuus muille käyttäjille myydä omia tuotteitaan. Yksityisille tämä on ilmaista, mutta yrityksille maksullista.

FysioToriin voi siis kuka tahansa luoda tilin, ja hyväksymisen jälkeen alkaa myymään omia alaan sopivia tuotteita. Myynnistä ei mene komissiota. Muut myyjät sopivat maksusta ja toimituksesta itse ostajan kanssa, mutta FysioTori myy ja toimittaa suoraan verkkokaupan kautta tuotteita. Toimitushinnat räätälöitiin alueittain isojen myyntiartikkeleiden kuljetuksen vuoksi.

Verkkosivutoteutus erikoistarpeeseen

FysioTorin tarkoituksena on paitsi tarjota mahdollisuutta myydä omia tuotteitaan, niin myös mainostaa. Yritykset voivat ostaa banneritilaa sivustolta halutuilta ja etukäteen määritetyiltä banneripaikoilta. Bannerit ajastetaan näkymään sovituksi ajaksi.

Lisäksi FysioTorin kautta tarjotaan koulutuksia ja alan avoimia työpaikkoja.

CEO, AD, Web-suunnittelija

Roy Gonzalez

044 973 0883
roy@kajahdus.fi

Olen Roy Gonzalez, Kajahduksen omistaja ja toimitusjohtaja, sekä intohimoinen AD, graafinen suunnittelija ja web-suunnittelija. Minulla on yli 20 vuoden vankka kokemus mainonnan suunnittelusta ja olen omistautunut sille, että luon asiakkaileni entistä parempia brändejä, verkkosivustoja, UI- & UX-suunnittelua sekä pakkaussuunnittelua.

Minulla on syvä ymmärrys mainonnan suunnittelusta ja graafisesta suunnittelusta, ja olen tehnyt yhteistyötä lukuisien eri yritysten kanssa vuosien varrella, luoden heille vaikuttavia kampanjoita ja brändi-identiteettejä.

Minulle on tärkeää pitkäaikaisten asiakassuhteiden rakentaminen, ja teen aina kaikkeni auttaakseni asiakkaitani liiketoimintansa kehittämisessä saavuttaaksemme yhdessä parhaan mahdollisen tuloksen. Olen vankka ammattilainen alallani ja tuon mukanani laajan osaamisen mainonnan suunnittelusta.

044 973 0883
roy@kajahdus.fi

Art Director Mimmi Airaksinen
AD, Web-suunnittelija, Sisällöntuottaja

Mimmi Airaksinen

044 0292 555
mimmi@kajahdus.fi

Olen Mimmi, Kajahduksen luova suunnittelija, sisällöntuottaja ja tarvittaessa valokuvaaja. Rakastan tarinoita ja sunnittelijana näen niin värit ja fontit kuin tekstisisällön sävyn ja rytmin osana yritysten tarinaa.

Innostun erityisesti verkkosivujen ulkoasujen sekä yritysten visuaalisten ilmeiden suunnittelusta, jonka lisäksi hakukoneoptimoitu sisällöntuotanto ja laajat taittotyöt ovat mieleeni. Laajoissa kokonaisuuksissa minua inspiroi etenkin visuaalisuuden ja toiminnallisuuden yhdistäminen.

Taustani graafisen suunnittelun, valokuvauksen, sekä sisällöntuotannon parissa on luonut minulle monipuolisen työkalupakin ja lähestyn suunnittelutyötä aina osana suurempaa kokonaisuutta. Työskentelytavassani yhdistyvät luova intohimo, suunnitelmallisuus ja kohtaaminen. Minulle on tärkeää, että jokainen työ vastaa asiakkaan todellisiin tarpeisiin ja kestää niin aikaa kuin katseita. Kommunikaatiossa arvostan avoimuutta sekä aitoa kohtaamista.

Vapaa-ajalla voit löytää minut kirjapinon keskeltä, nojailemasta pihakoivuun piirtustuslehtiö kädessä tai vastapainona tasapainolemassa joko rengastrapetsilla tai surffilaudalla – keskittyen ja kiinni hetkessä, aivan kuten parhaissa projekteissa.

Ota yhteyttä ja keskustellaan toiveistasi yrityksesi näkyvyyden parantamiseksi!

044 0292 555
mimmi@kajahdus.fi

AD, Web/WordPress-suunnittelija

Sampsa Sipilä

044 988 3136
sampsa@kajahdus.fi

Olen Sampsa, Kajahduksen luova suunnittelija ja Web-suunnittelija. Minulla on 10 vuoden kokemus mainonnan suunnittelusta eri medioihin. Rakastan peruselementtien laittamista kuntoon, joten graafinen suunnittelu, visuaaliset ilmeet ja verkkosivustosuunnittelu ovat lähellä sydäntäni.

Minulla on vahva kokemus lukuisien eri toimialojen edustajien, yrittäjien ja yritysten kanssa, mikä auttaa minua ymmärtämään, miten palvella kattavasti ja laadukkaasti eri markkinointitarpeissa niin digi- kuin printtimaailmassakin.

En pelkää luovia ratkaisuja, mutta silti pidän kiinni siitä, että kaiken tulee olla loogista ja järkeenkäypää sekä tunteita herättävää. Minulla on myös 30 vuoden kokemus katutaiteesta, mikä antaa minulle hyvän käsityksen ruohonjuuritason vaikuttamisesta.

sampsa@kajahdus.fi
044 988 3136